10 aug. 2012

Viktiga fakta ...













Vad har du på dig?
Laxrosa tröja från Edith & Ella och svartblå rutig kjol från Monki.
Hur mår du?
Lite kymig och trött.
Vad önskar du just nu?
 Hemligt.
Vad har du ätit idag?
Sallad med avokado och fetaostkräm på Vurma.
Vad ska du göra imorrn?
Tvätta, kanske gå på bio eller dricka öl.
Och på söndag?
Antagligen jobba lite och läsa böcker.
Vem saknar du?
Min mamma.
Senaste köp?
Ansiktskräm på Apoteket.
Vad skrattade du senast åt?
Åt ett missförstånd tidigare idag.
Vad grät du senast åt?
I förrgår, för att jag var ledsen för en privat grej.
Vem sov du senast med?
Min man Erik såklart. 
 Vad läser du just nu?
Jessica Schiefauer Pojkarna
Senast sedda film?
Woody Allen: a Documentary
Vilken svordom använder du mest?
Fan. Fitta (om ingen annan hör).
Vem var den senaste som ringde dig?
 Min yngsta brorsa.
 Har du dejtat någon av en annan religion?
Har inte dejtat någon religös person, vad jag vet ...
Senast 3 inkomna sms?
Från Adriana, Anna och Isabella.
Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
 Det var kul att ses. Puss.
 Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Svenska.
 Vilken är din favoritfrukt?
 Vattenmelon.
 Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Patricia Arquette, Marilyn Monroe, Marie-Louise Ekman.
Vad är du rädd för?
Att människor jag älskar ska dö, konflikter, maskiner.
En person du tycker är snygg?
Ingrid Bergman.
Blir du lätt svartsjuk?
Nej. Eller nja. Beror på.
Din favoritkaraktär ur en serie?
Audrey Horne i Twin Peaks.
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
 Chattar aldrig där.
Vilket språk hade du velat lära dig?
Franska (bättre än jag kan).
Vad för sorts killar faller du för?
Intelligenta, roliga, stolta, lite inbundna.
Vart vill du åka just nu?
Oxford och Brighton.
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Det är ju ett tag tills dess så vet inte ... men presentkort på spa är aldrig fel.


Lånade listan av min förläggare Cecilia, som i sin tur lånat den av Niotillfem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar