12 juni 2012

En fin dag

I söndags fyllde jag år och är nu över 30. Känns ju lite vuxet. På något skumt sätt känns det vuxnare att vara 31 än att vara 30. Vilket ju är fånigt med tanke på att jag varit vuxen i en jäkla massa år vid det här laget. Men ändå! När jag var tonåring tyckte man att trettioåringar var skitgamla - och plötsligt är man där själv. Och snabbt går det.

Jag hade alltid åldersnojor när jag var yngre. När jag var arton ville jag vara femton och när jag var tjugofem ville jag vara tjugo. Men det där har jag helt slutat upp med. Bortsett från en viss fåfäng rädsla för rynkor (japp, jag vet att det är larvigt) tycker jag bara att det är roligt att fylla år. 

Erik gjorde frukost med pain au chocolat och färskt bröd (okej han bakade inte, men sprang iväg och köpte vilket är lika bra).
Här är några av alla fina presenter jag fick!
Min bror, hans flickvän och ett par andra vänner kom förbi och fikade.
Jag fick tjusiga blommor av brorsan och hans tjej!
Kvällen slutade med att Erik och jag drack skumpa i soffan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar