16 nov. 2009

Moi.....

är så gammal som 28 år.
har sjungit i ett gladpunkband.
brukade klä ut mig till vampyr och skrämma ensamma herrar när jag var fjortis.
samlar på Richmal Cromptons Bill-böcker.
är gift sedan snart ett och ett halvt år tillbaka.
har varit krokimodell.
älskar bakelser, kakor och godis.
är frankofil.
har bott i ett hus utan rinnande vatten och med utedass.
gillar utflykter.
hade alldeles för smala ögonbryn när jag var arton.
är mörkrädd.
har läst 5 universitetspoäng om tecknade serier.
kan inte sy och hatar pyssel.
dricker gärna Whiskey Sour.
är 171,5 m lång.
kan se The Office hur många gånger som helst.
är bäst på att hitta trattkantareller.
gråter när jag ser romantiska komedier.
älskar min tjocka katt.
har en låda full med peruker och hattar.
äger ett par laxrosa tåspetsskor.
intervjuade Robert Smith i London.
är uppfödd på Elvis, böcker och kikärtor.
har haft urinvägsinfektion i San Fransisco.
kan inte låta bli att köpa porslinshundar som ser ledsna ut.
har danskt påbrå.
använder Chanel No 5 när jag är på rätt humör.
tycker att perfektion är ointressant.
skulle aldrig beställa en latte.
känner ibland att jag lever i fel tid.
trivs omgiven av böcker.
tycker om människor som vågar visa sig sårbara.

1 kommentar: